Ajmal Chemistry – اجمل چمیستری

اجمل چمیستری هدیه ای ارزشمند از اجمل به آقایانی است که همواره با چالش انتخاب عطر روزانه در فصول بهار و یا پاییز مواجه اند. اجمل چمیستری ، با رایحه ای شیرین، و ملایم و سبکی شرقی برای گروه سنی 25 تا 40 سال محصولی بی نظیر می باشد .

918.390 تومان
ارسال رایگان

حداقل خرید 1 میلیون

بازپرداخت پول

ضمانت 30 روزه

پشتیبانی 24 ساعته

در تمام روزهای هفته

امنیت پرداخت

توسط کلیه کارتها

توضیحات

Chemystery هدیه ای ارزشمند از اجمل به آقایانی است که همواره با چالش انتخاب عطر روزانه در فصول بهار و یا پاییز مواجه اند. ادکلن اجمل چمیستری Ajmal Chemistry، با رایحه ای شیرین ، ملایم و سبکی شرقی برای گروه سنی 25 تا 40 سال محصولی بی نظیر می باشد .این عطر که در گروه بویایی معطر و سرخسگون قرار دارد خاص و دلپذیر بوده و حسی سرشار از آرامش و نشاط با خود به همراه دارد .

نوت هایی همچون گریپ فروت، نارنگی، ریحان، اسطوخودوس و آویشن، تازگی و انرژی زیبایی به ترکیب داده اند. وانیل و هل، این رایحه نشاط بخش را خوشمزه و شیرین می کنند و در بخش پایانی، نوت های چوبی، صمغ درخت سرو و وتیور؛ گرما و وزن دلنشینی به رایحه می دهند. ملایمت، جذابیت، آرامش و بی آزار بودن؛ ویژگی های بارز یک عطر روزانه بهار/پاییزی هستند که Chemystery بخوبی رضایت شما را در این زمینه ها فراهم خواهد ساخت و لحظات زیبایی برایتان رقم می زند.

Chemistry Ajmal متعادل و خوشبو که با رایحه شاداب و کمی تلخ مرکبات خصوصا لیمو آغاز میشود که حس تلخ و تند ملایمی از کاج بهمراه دارد. با گذر زمان و با اضافه شدن وانیل عطر کم کم گرم شده و حس شیرین مشخصی پیدا میکند و همزمان با این تغییر رایحه چوب درخت سدر و خس خس نیز به وانیل ملحق میشوند تا حس چوبی و فلفلی مانندی را به گرما و شیرینی وانیل بیافزایند.

رايحه اوليه: جوز ، هل ، گریپ فروت ، پرتقال ماندارین ، ریحان
رايحه مياني: اسطوخودوس ، آویشن ، درخت سرو
رايحه پایه: خس خس ، چوب درخت صندل ، لوبیا تونکا ، سدر

توضیحات تکمیلی

ابعاد50 × 50 × 50 سانتیمتر