Mercedes Benz Intense – مرسدس بنز اینتس

ادوتویلت مرسدس بنز اینتنس Mercedes Benz Intense عطری است گرم ، تند و مناسب فصل بهار ! این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد …

3.580.390 تومان
ارسال رایگان

حداقل خرید 1 میلیون

بازپرداخت پول

ضمانت 30 روزه

پشتیبانی 24 ساعته

در تمام روزهای هفته

امنیت پرداخت

توسط کلیه کارتها

توضیحات

ادوتویلت مرسدس بنز اینتنس Mercedes Benz Intense عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. ادکلن مرسدس بنز اینتنس-Mercedes Benz Intense عطری است مردانه ، شیک ، قوی  و گرم  است که با آکوردهایی از چوب به اثری خارق العاده و به یاد ماندنی تبدیل شده است . ترکیب آن در ابتدا با ترشی از لیمو ، ترنج تازه ، ماندارین ایتالیایی و برگ بنفشه آغاز شده که بعد از گذشت مدتی جای خود را به قلب تندی از فلفل ، جوز هندی ، شیرینی بنفشه و تلخی گالبانوم می دهد . این مواد در بیس به گرمی سدر ، خس خس و نعناع هندی ختم می شوند. رایحه ی غالب بنفشه به همراه ترکیبی تند و چوبی ، عطر خوشی را برای این محصول ایجاد کرده اند .

اگر به شیشه‌ی این عطر دقت کنید، اولین چیزی که چشم شما خواهد خورد نام برند Mercedes Benz است که با حروف بزرگ روی آن نوشته‌ شده است. در زیر نام مرسدس بنز هم، نشان Intense با سایز کوچک تر به‌خوبی دیده می‌شود. طراحی شیشه بطری دودی است و درون بطری از روی شیشه‌ی آن به‌وضوح قابل‌مشاهده نیست. بدنه بطری طراحی ساده و کلاسیک دارد و به شکل استوانه طراحی شده است . درب بطری نیز  به صورت گرد و کلاسیک بر روی بطری  سوار شده و خودنمایی می‌کند.

ما فصل بهار را برای مصرف از ادکلن جذاب مرسدس بنز پیشنهاد می کنیم .

توضیحات تکمیلی

ابعاد50 × 50 × 50 سانتیمتر